IT-support

Med IT-support fra It-afdelingen kan samtlige af din virksomheds medarbejdere få løst sine IT-problemer med et enkelt telefonopkald til It-afdelingens servicedesk.

Vores servicesdesk kan fx løse:

  • Remote fejlfinding på PC-hardware
  • Fejlfinding, fejldiagnose og fejludbedring af installeret software
  • Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt
  • Problemer med netværk og printere
  • Problemer med standardprogrammer som Word, Outlook og Windows

IT-supporten fra vores servicedesk kan købes on-demand (afregnet per time) eller som abonnement til en fast lav månedlig ydelse. Abonnementsordning kan som noget helt unikt udvides, så den gælder alle døgnets timer og hele året rundt.

Øg produktiviteten for hele din virksomhed

Problemer på medarbejdernes PC’er er ikke bare irriterende – de er også tidsrøvere, der formindsker effektiviteten i hele din virksomhed. Med IT-support hos It-afdelingen kan samtlige af dine medarbejdere hurtigt løse sine PC-problemer, så arbejdet kan fortsættes. Dermed vil produktiviteten i din virksomhed maksimeres.

On-demand eller på abonnement

Du kan vælge at købe It-afdelingens IT-support on-demand eller på abonnementsordning. Vi anbefaler selv abonnementsordningen, som vi kalder 360° remote bruger support, fordi ordningen afregnes til en fast lav månedlig ydelse. Så slipper du for, at dine omkostninger pludseligt stiger eksplosivt.

Mulighed for 24/7/365-udvidelse

Som noget helt unikt tilbyder It-afdelingen en udvidelse af vores 360° remote bruger support, så den gælder døgnet rundt og året rundt. Det betyder, at medarbejderne i din virksomhed kan få løst sine PC-problemer når som helst. test

Med It-afdelingens IT-support får din virksomhed…

  • HURTIG PROBLEMLØSNING over telefonen, så din virksomhed får mindsket driftsafbrud hos hver medarbejder.
  • En FAST, LAV PRIS, så din virksomhed ikke får et katastrofalt underskud.
  • PERSONLIG SERVICE, som giver dig et forståeligt overblik, så du ved præcist, hvad du bruger penge på.
  • En TILPASSET SERVICE-LØSNING enten hverdage fra 8 til 17 eller døgnet rundt og året rundt.
  • Konsulenter med FLERE CERTIFICERINGER – bl.a. fra Microsoft og Cisco.
  • Effektiv tilgang med skærmdeling, så IT-supporterne kan løse dine medarbejderes IT-problemer med SKARP PRÆCISION.

“87,5 % af vores kunder er tilfredse eller meget tilfredse med deres kontakt til vores support”

It-afdelingens kundeundersøgelse 2017

Læs vores IT-support kunde-cases

Interesseret? Udfyld formularen og hør mere