Hvordan adskiller vi os?

Kunden i centrum

Det er der mange virksomheder, der siger, men kun få der efterlever. Hos It-afdelingen er det indarbejdet i vores filosofi og den måde vi arbejder på. Som kunde hos It-afdelingen vil du fra første kontakt mærke en forskel i forhold til andre IT-virksomheder. Hos os står vores kunder øverst i organisationsdiagrammet. Det er helt grundlæggende for os og gennemsyrer den måde vi arbejder på.

Personlig kontakt

IT er meget mere end teknik. For os handler IT lige så meget om mennesker og kommunikation. Derfor gør vi meget ud af, at der er en personlig kontakt. Som kunde i It-afdelingen får du faste kontaktpersoner, som kender dine systemer og kender din virksomhed.

Ingen binding

Vi ved at tilfredse kunder ikke skifter leverandør. Det er derfor vi har en politik om at vi ikke binder vores kunder til lange kontrakter og aftaler, der ikke er til at komme ud af. Vi vil hellere holde på vores kunder ved at levere kvalitet og god service end at gemme os bag uigennemskuelige kontrakter og juridisk snak.

Ingen halve løsninger

At IT-projekter kan løbe løbsk har vi vidst alle hørt – og du har måske selv oplevet, hvordan en løsning ikke helt levede op til det du havde forventet. Hos It-afdelingen er opgaven ikke færdig før du er tilfreds. Det ligger os meget fjernt at levere løsninger, hvor vores kunder ikke er fuldt tilfredse.

Samarbejde baseret på tillid

Hos It-afdelingen ved vi at kunderelationer er baseret tillid. Når du overlader ansvaret for delle eller hele din IT til os er tillid et nøgleord. Vi gør alt for gøre os fortjent til din tillid. Det gør vi gennem løbende og nærværende dialog, ved at leve op til de løfter og aftaler vi indgår og gennem ærlighed i alle dele af kundeforholdet.

Læs vores kunde-cases

Interesseret? Udfyld formularen og hør mere