Sådan arbejder vi

Der ligger et grundigt forarbejde forud for enhver outsourcing løsning fra It-afdelingen. Som kunde hos os, skal I kun betale for de produkter og ydelser, I har brug for. Derfor er det vigtigt, at vi kender jeres nuværende IT-systemer og får klarlagt jeres fremtidige behov i opstartsfasen.

Typisk starter et samarbejde sådan:

1. Analyse af jeres nuværende IT-installation

Har I den optimale løsning i dag eller trænger den til fornyelse? Vi klarlægger jeres situation, som den er pt.

2. Design af ny IT-Installation

Vi designer jeres nye IT-installation og beskriver de drift- og supportopgaver, vi vil løse for jer.

3. Detaljeret skriftlig serviceaftale

Vi beskriver detaljeret serviceaftalens indhold – både på udstyrssiden ift. servere, PC’er, printere, netværk mm. – og på servicesiden ift. overvågning, præventiv vedligeholdelse, løbende opdateringer osv.

4. Evt. indkøb og installation af nyt udstyr

Hvis der er købt nyt IT-udstyr, står vi for at flytte programmer og data fra jeres gamle udstyr til det nye.

5. Outsourcingaftalen starter

Velkommen til It-afdelingen. Vi glæder os til at servicere jer, som sad vi i jeres virksomhed.

Læs vores kunde-cases

Interesseret? Udfyld formularen og hør mere